fbpx

TAJEMSTVÍ, JAK SE VRÁTIT DO FORMY

Dost často dostávám otázku: „Máš nějaký tip, jak se s dětmi vrátit do formy?“ Již jsem napsala článek,  kde shrnuji svých 6 tipů, jak mít šťávu a radost „celý den“. A právě to, jak se cítíme,  má velký vliv na naši postavu. Možná také zjistíte, že jíst méně je vlastně více.  A dám vám jeden tip, který  považuji za klíčový při shazování přebytečných kil.

Žít v pohybu a utíkat za sportem ke mně patří od útlého mládí. O letech strávených na házené jsem se už zmínila dříve. Veškerý  volný čas jsem trávila na hřišti a kolem něj. V té době jsem  jedla  5 – 6 výživných jídel za den. S tak velkým fyzickým vytížením jsem často měla pocit hladu. Zároveň jsem si připadala těžká a nafouklá. Hlídala  jsem si jídelníček, abych měla vyváženou stravu. Vyhýbala jsem se rychlým občerstvením a sladké jedla převážně během dopoledne. V nejlepších letech na  házené  jsem měla i 76 kg na svých 177 cm. Přijde mi to až neuvěřitelné, že jsem byla o tolik mohutnější a větší svaly mi přidávaly kila „navíc“. Dnes mám o 9 kg méně, které jsem neměla ani bez dětí.

Pokud  jsi maminka dítka nebo více dětí, tak možná  s oblibou  používáš nebo slýcháš od dalších  maminek: „Nemám na nic čas, nestíhám se najíst, nemám  na nic sílu a energii, tak kdy  cvičit, dneska jsem ještě najedla,  rychle  něco zhltnu“, nebo  ještě lépe „dojídám po dětech.“  Možná v šestinedělí,  nebo když  člověk  nemá svůj den,  tak jsem  něco z toho  taky  utrousila.  Dnes říkám, že dopřát  si 3 kvalitní jídla v klidu a s radostí snězená, je to nejlepší,  co pro  sebe jako mámy můžeme udělat.

A tak si vždy udělejte čas na „královskou“ snídani, protože to  je nejdůležitější  jídlo dne. Mám oblíbené sladké  snídaně – vločky s jogurtem, ořechy  a ovocem nebo kaše či různé  placky. Na oběd dávám  přednost domácí kuchyni. Vařím od klasických českých jídel po ty zdravější. Na zahušťování omáček  vyhledávám zdravější varianty  např. cizrnová nebo hrášková mouka. Velmi ráda používám  potraviny od  českých  farmářů a vyhýbám  se polotovarům. „Nejchudším“ jídlem je večeře, kde zařazuji  lehčí  jídla. A celkově  jsem ubrala na konzumaci pečiva. Určitě  doporučuji omezit a nejlépe  vyřadit z jídelníčku brambůrky, sladké kupované pamlsky, rychlá občerstvení  a sladká pití. Pokud jednou  za čas s chutí zhřešíme např. tabulkou čokolády, tak to tělo v pohodě zvládne. Hlavně na sebe nebuďme  příliš  tvrdé, protože tím si můžeme uškodit  mnohem  víc.

Při navracení se k postavě, ve které se cítíme příjemně a plné energie, je také velmi důležitý pohyb. Najděte  si, co vás baví a v čem se cítíte dobře. Během sezóny  ráda  střídám kolo a běh, v zimě pravidelně plavu. Také cvičím podle videí, kterých je  na výběr spoustu, ale spíš podle chuti než pravidelnost. Pokud vás nebaví žádný  sport, tak neklesejte na mysli. Jako klíčový pohyb považuji svižnou chůzi ideálně aspoň 60 minut denně.  A právě naše děti nebo pes mohou být velkou motivací  spíš  než  výmluvou. Z vlastní zkušenosti vím, že malé děti dokáží  ujít i  několik kilometrů, pokud procházky  podporujeme. Nebo je můžeme využít  jako živé závaží a máme z toho hned společnou zábavu.

A proč jsem přešla  na 3 jídla za den místo většinou doporučovaných 5 – 6 jídel? Vyhovuje mi, že tělo má čas na odpočinek tzv. detoxikaci nejen během noci, ale i přes den.  Abychom znovu nastartovaly metabolismus, je dobré tělo pročistit. Nevím, jak jste se cítily vy? Ale po narození obou synů mi přišlo, že mě tělo neposlouchá a bylo jakési líné.  Jsem zvyklá každý den začínat sklenicí vlažné vody se šťávou z půlky citrónu. Po porodech jsem se i tak cítila plná a nafouklá. A pokud při pravidelné konzumaci jídla nedochází k pravidelnému vyprazdňování, tak tělo správně nefunguje. Často v sobě zadržuje nadbytek vody, která způsobuje pomalé spalování i pocit nafouknutí.

Jaký tip je klíčový v úplném začátku vrácení  se do formy? Jde o zelené bobule ze zeleného čaje, který je vhodné užívat na začátku navrácení do formy, ale i dlouhodobě. Velmi mi pomohl po narození druhého syna a návrat do formy byl o dost jednodušší a rychlejší v porovnání se stavem po narození prvního syna. I podle zkušeností dalších lidí s jeho užíváním v mém okolí si čím dál více uvědomuji jeho sílu a efektivnost. Pomáhá vyrovnat hladinu cukru v těle, zrychluje metabolismus, posiluje imunitní systém, spaluje tuky, hydratuje, pěkně si dokáže poradit s nafouklým bříškem a dodává energii.

Používání zeleného čaje skutečně pomáhá chránit tělo, neboť podporuje jeho přirozenou obranyschopnost vůči účinkům volných radikálů – znečištění, stres a toxiny. Je důležité užívat kvalitu a porozumět, že vitamíny v těle hrají velkou roli. Pokud se chceme vrátit do formy – mít fit postavu, pevné zdraví i psychiku, protože se držím hesla: „Všechno se vším souvisí.“ Více se můžete dozvědět ve skvěle napsané knize Nespěchejte do rakve od Tomáše Kašpara. Když má tělo dostatek vitamínů, minerálů a tvorba inzulínu je vyrovnaná (myšleno, že nejezdí na horské dráze), tak tělo začne odbourávat tuky v místech, kde je samo předtím ukládalo.

Abychom se vrátily do formy a pluly si životem v plné síle a zdraví, je potřeba dostatečný přísun enzymů v potravě, dostatečný přísun antioxidantů a dostatečný přísun minerálů živých, přírodních vitamínů a dalších rostlinných složek.

Jsem moc ráda, že si lidé začínají více vážit svého zdraví a vyhledávají kvalitu a to, co funguje a skutečně pomáhá. Až se svými syny jsem si uvědomila, jak zásadní je užívat kvalitní suroviny a výrobky v našem životě. Začala jsem si tak mnohem více vážit i svého zdraví.

Můj pomocník ve formě zelených bobulí prochází 6stupňovým procesem kvality, jeho výrobce má 16 patentů na extrakci účinných látek z přírodních zdrojů tak, aby byly čisté, bez sebemenší příměsi škodlivých látek a měly bioaktivní vlastnosti.

Pokud jste se našly v mém příběhu, mohu vám ukázat cestu, jak si doporučený extrakt  opatřit  ONLINE. Díky velmi pozitivním výsledkům se stal oblíbencem mnoha žen. Běžná maloobchodní cena je 2413 Kč. Ale mohu vám pomoct ušetřit 1219 Kč a pořídit si ho za velkoobchodní cenu se 40% slevou na Black Friday 27.11.2020. Napište a pošlu Vám NÁVOD, jak na to.

Přeji vám, ať také naleznete to pravé pro váš návrat do formy (po čem ucítíte i uvidíte výsledek) a s tím spojenou radost a nadšení, že můžete žít naplno s dětmi zpátky na své váze.

Se šťávou

Iva

Iva Smutková
Jsem mentorka objevování životní energie žen v souladu se svým srdcem prostřednictvím pohybu, stravy, zdraví a potenciálu. Autorka projektu Naplno životem>>. Spoluautorka on-line účinného programu Zdravá a krásná zevnitř ven aneb zpevni střed těla.
Komentáře
  1. Petra napsal:

    Krásně napsaný článek!!! ❣
    Taky jsem maminka, zatím jednoho dítěte, a rychlejší životní styl znám, i když mám klidnější dítě. Ale co si budeme povídat? Mateřství je velká a zodpovědná role a velká změna v životě ženy. Rychlejší kolotoč našich dnů začal nabírat na obrátkách v září, kdy jsem se vrátila do pracovního procesu. Ačkoli se to nezdálo, večer jsem únavou „padala na hubu“. Nastavený stereotyp by se nedal vydržet příliš dlouho. STOP! Po pár kafíčkách a vyprávění s Ivkou jsem se rozhodla vyzkoušet tento produkt. Najednou jsem se cítila plná energie a síly, stíhala jsem najednou více činností, hlavně večer, kdy dítě spalo a já potřebovala ještě fungovat jako učitelka. :) Produkt bych ze své zkušenosti doporučila těm, kteří chtějí nejenom dobít baterky, cítit se lépe, mít dobrou náladu, ale také těm, kteří chtějí udělat něco pro fyzické zdraví. Produkt mi pomohl s přebytečnou vodou, což se projevilo i úbytkem několika kg, což každé ženě vykouzlí úsměv na tváři, když při ranním stoupnutí na váhu uvidí menší čísla na váze, že jo?
    Každý jsme nějaký, každý se rozhodujeme dle svého uvážení a srdce, ale za sebe mohu tento produkt doporučit.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.